6 תשובות
אל תעני יותר, סינונים זה פשוט מגעיל
תסנני אותו חודשיים
הוא ענה לך? אם הוא סינן אותך שבועיים זה לא נראלי לשחק אותה קשה להשגה תעברי הלאה זה מגעיל מהשהוא עושה
לא לענות פשוט
הזוי
הזוי
אנונימי
חחח מה? תפסיקי לדבר איתו
תסנני אותו חודש על זה
באותו הנושא: