4 תשובות
16
היה דברים שרציתי לשנות
התחלתי סבוני פנים עשיתי החלקה ולק גל כל חודש
יחסית כן עבד עדיין בתהליך
היה דברים שרציתי לשנות
התחלתי סבוני פנים עשיתי החלקה ולק גל כל חודש
יחסית כן עבד עדיין בתהליך
1. 15
2. התחלתי בעקבות דברים שלא כל כך אהבתי בי
3. שגררת פנים משחות וסבוני פנים ( אקנה ) שינוי בשיער
וגם הערכה עצמית שגרמה לגלואופ פנימי
4. יש דברים שאני עדיין לא אוהבת בי אבל יותר טוב
2. התחלתי בעקבות דברים שלא כל כך אהבתי בי
3. שגררת פנים משחות וסבוני פנים ( אקנה ) שינוי בשיער
וגם הערכה עצמית שגרמה לגלואופ פנימי
4. יש דברים שאני עדיין לא אוהבת בי אבל יותר טוב
אני בן פאקינג 13 פיכסןש והרגשתי נוראי כי לא ידעתי מה לעשות עם עצמי בבוקר או משהו ושיט אה התחלתי לקחת דברים שההורים שלי משתמשים בהם כי למה לא וטיפה עזר לא בטוח אין דבר כזה מספיק אצלי
אני בת 14.5
התחלתי את הגלאו אפ כי כבר נימאס לי מאיך שהחיים שלי ניראו ומאיך שאני מיתלבשת והתחלתי לעשות את מה שאני אוהבת ולהיתלבש בסיגנון שאני אוהבת
בעיקרון ניהיתי יותר מסודרת התחלתי לעצב יומן ( ממש לא חייב לעצב יומן או לעשות יומן פשוט אני אוהבת לעצב דברים אז זה כיף לי ) התחלתי לסדר לעצמי את השעות שינה , התחלתי להיתלבש בסטייל שאני אוהבת למרות שבהתחלה פחדתי מימה שאנשים יגידו אבל הבנתי שלא אמור ליהיות לי אכםת מימה שאחרים חושבים עליי , לא התחלתי לאכול בריא וכול אלה כי אני לא חושבת שאני צריכה , בעיקרון גלואו אפ אין דברים מסויימים שצריך לעשות בישביל לעבור אותו פשוט צריך להתחיל לסדר את יום יום ולהתחיל לעשות את מה שאתם אוהבים ולירדוף אחרי החלומות שלכם ואל תיתנו לאף אחד להוריד מימכם , אני עדיין בגלואו אפ תמיד יש מקום להישתפר ולהיתקדם , ואם את רוצה לעשות גלואו אפ שהיה לך בהצלחהה
התחלתי את הגלאו אפ כי כבר נימאס לי מאיך שהחיים שלי ניראו ומאיך שאני מיתלבשת והתחלתי לעשות את מה שאני אוהבת ולהיתלבש בסיגנון שאני אוהבת
בעיקרון ניהיתי יותר מסודרת התחלתי לעצב יומן ( ממש לא חייב לעצב יומן או לעשות יומן פשוט אני אוהבת לעצב דברים אז זה כיף לי ) התחלתי לסדר לעצמי את השעות שינה , התחלתי להיתלבש בסטייל שאני אוהבת למרות שבהתחלה פחדתי מימה שאנשים יגידו אבל הבנתי שלא אמור ליהיות לי אכםת מימה שאחרים חושבים עליי , לא התחלתי לאכול בריא וכול אלה כי אני לא חושבת שאני צריכה , בעיקרון גלואו אפ אין דברים מסויימים שצריך לעשות בישביל לעבור אותו פשוט צריך להתחיל לסדר את יום יום ולהתחיל לעשות את מה שאתם אוהבים ולירדוף אחרי החלומות שלכם ואל תיתנו לאף אחד להוריד מימכם , אני עדיין בגלואו אפ תמיד יש מקום להישתפר ולהיתקדם , ואם את רוצה לעשות גלואו אפ שהיה לך בהצלחהה