11 תשובות
אולי זה התקף חרדה? את עם מישהו?
תשתי מים, זה עוזר
אולי תנסי לשכב במיטה? את הרי בטוחה שם
כנראה זה התקף חרדה.
תנשמי נשימות עמוקות וארוכות לאט לאט עד שזה יהיה סדיר תנוחי תנסי להירגע.
שואל השאלה:
אני בחדר שלי ואני לא בטוחה ממה זה התחיל.. אני עכשיו לא מפסיקה לבכות אבל הנשימות הכבדות הפסיקו כי זה כואב
תשאלי את ההורים או מישהו או שתפני לבית חולים ! תרגישי טוב מקווה שלא יחזור לך.
פרחים פליז
היי, איך את עכשיו?
לי זה נשמע כמו התקף חרדה
תנסי לקחת נשימות עמוקות, לשכב להרגע
שואל השאלה:
היי ממש תודה לכל מי שכתב אני מצטערת שאני רואה את זה בדילאיי אני בסדר עכשיו זה היה משהו כמו חצי שעה אבל אני לגמריי בסדר עכשיו, נכנסתי ללחץ מזה שזה לא עוצר וזה למה זה התגבר אני מניחה, זה לא מובן מאליו בכלל שכתבתם לי תודה 3>
שואל השאלה:
ניסיתי וכאלו זה לא הפסיק כי בהתחלה חשבתי שסתם קר לי והכל שנכנסתי יותר ללחץ שזה לא עוצר זה התגבר יותר
שואל השאלה:
ממש תודה לכולם זה כבר קצת נרגע 3>
יופיי! אין בעד מה :)