11 תשובות
היי תעשו את זה בכיף רק במקום אחר
תעיפי אותן וזהו
זרקי עליהן נעל
שואל השאלה:
אני מפחדת שכל דבר שאני אגיד יגידו "איזו קנאית"
אנונימית
שמעי גם 1 אפחד לא יגיד את זה 2 גם אפ כן שיזדווגו עם יונה זה המקום שלך 3 זכותך לומר להן
שואל השאלה:
אחת מהן כל הזמן
מבקשת ממני לזוז ימינה בשיעור כי היא נשענת על חברה שלה ולא רואה את החברים האחרים שלה, וכאילו.
לא רוצה לזוז
אנונימית
חחח התשובה של הזאתי טובה תגידי את זה ככה והם לא יחשבו שאת קנאית תבואי אליהם כזה בחצי צחוק כזה ותגידי להם יפה כזה תעשו את זה בכיף רק לא פה בבקשה
שואל השאלה:
* כאילו אין לי לכאורה סיבה למה לא לזוז ימינה, אני יושבת לבד.
אבל לא רוצה לזוז. ימינה זה יותר קרוב ללוח והיא זאת שאמורה לשבת בכיתה כמו בן אדם, לא?
לא חצי שכובה. על דברים כאלה יחשבו שאני מגזימה
אנונימית
תבואי יפה ותגידי שזה לא כזה נעים לך
פשוט תגידי שמפריע לך ושילכו
להעיף אותן
תמיד אפשר לזרוק כיסאות