6 תשובות
כבר שאלת את זה, לא?
אין מה לנסות לרדוף אחרי בן אדם שלא מחזיר את היחס... מציע לך לחתוך ולהמשיך הלאה בחיים את תמצאי מישהו ששווה את היחס שלך ויחזיר לך באותה מידה ולא ישחק איתך משחקים.
אענה שוב, יש אנשים שלא שווים בזבוז אנרגיה שלך, הוא אחד מהם. קשר צריך להיות הדדי אם זה חברי או זוגי.
לדעתי תתרחקי ממנו
אני לא הייתי רודפת אחריו ככה. אדם שרוצה להיות איתך בקשר, הוא לא יסנן ולא יתנהג אלייך בצורה כזו.
תנסי שוב אולי להעלות את הנושא בינכם, אני חושבת שלומר שאת אוהבת אותו ירתיע בנקודה זו- בטח שלא בהודעה.
אולי פגישה תסדר את זה?
תנסי שוב אולי להעלות את הנושא בינכם, אני חושבת שלומר שאת אוהבת אותו ירתיע בנקודה זו- בטח שלא בהודעה.
אולי פגישה תסדר את זה?
אנונימית
תשלחי לו
לך זדיין והוא יחזור
לך זדיין והוא יחזור