התחברות הרשמה

להכנת פנקייק צריך גם אבקת אפייה או רק תמצית וניל מספיק ?

26 בדצמבר 2021, 08:33
פנקייקתמצית ונילבצקאבקת אפייהצריך    
4 תשובות
רצוי שניהם
חד קרן מנצנץ
כדאי לשים את שניהם
|
|YA1R|
עדיף את שניהם.
ע
עוץ לי רוץ לי
הם עושים דברים שונים. רצוי לשים אבקת אפיה כדי שהפנקייק לא יצא שטוח ולא אוורירי
T
The Weirdo
באותו הנושא:
אני מכינה פנקייקים ואין לי אבקת אפייה ואפשרות לקנות
חייב לשים אבקת אפייה בפנקייק?
אם עושים פנקייק בלי אבקת אפייה מה קורה?
מה אני יכולה לשים בפנקייק במקום אבקת אפייה?
תנו מתכון פנקייק בלי סוכר וניל תמצית וניל ואבקת אפייה
בוופל בלגי/ פנקייק אפשר להשתמש בקמח תופח במקום אבקת אפייה?
היי אני רוצה להכין פנקייק וחסר לי אבקת אפייה כמה זה קריטי?
חייב לשים אבקת אפייה בפנקייקים?
חייב אבקת אפיה בשביל להכין פנקייקים?
אפשרי להכין פנקייק בלי אבקת אפייה?
אפשר להכין פנקייק בלי אבקת אפייה?