17 תשובות
איכז
אנונימית
בוכה
שואל השאלה:
כן 50 שח לפד
אנונימית
וואלה זול
לא נראה לי שיקנו את זה.
לדעתי כן יקנו, אמיתי לגמרי
שואל השאלה:
סבבה קבלי הנחה רק בשביל 30
אנונימית
את גאונה
יש סוטים שיקנו את זה במאות שקלים נודרת
יש אנשים שיקנו את זה
את יכולה גם למכור את דם הבתולין שלך בצנצנת
למה שיקנו את זה?
אנונימית
כי יש סוטים בעולם. גם תחתונים משומשים אפשר למכור או גרביים
פיפי
מה יש לכם אפשר לעשות מזה קריירה
אם שום דבר לא ילך לי תפסו אותי באיביי מוכרת את התחתונים שלי
חחח
אנונימית
תמיד יהיה סוטה שיקנה אל דאגה