8 תשובות
גם אני
נסי להתכתב עם המערכת במקום, זה נחמד ביותר
את כן
אנונימית
בהתחלה חשבתי בצט רושמים שאלה ומישהו צריך לענות לך חיכיתי חמש חודשים שמישהו יענה לי
החלטתי שאתחיל, כי היחידה שזמינה תמיד שאני זמינה זו אני.
שואל השאלה:
^חחחחחחחחח
אנונימית
כן לפעמים אני עושה לעצמי שאלות תשובות
זה השיא