7 תשובות
אם זה בסדר מצד החברה שלו אז כן
אני לא הייתי נותנת לחבר שלי ליסוע עם ידידה לבד אבל תלוי בחברה שלו :/
אנונימית
תלוי בחברה
לא זה לא בסדר
תלוי בחברה..
לא חושבת שמכבד דמייני ואת היית החברה שלו
זה בסדר כל עוד אין בינכם כלום
באותו הנושא: