תשובה אחת
לכל מילה שאת יכולה לרשום תרשמי שתיים, תנסי למצוא נקודות מבט שונות ולפרט על כל דבר קטן שאת יכולה, תשתמשי בשפה גבוהה ותחזרי על דברים אבל בצורה עדינה ושאת מסבירה אותם בדרך אחרת. פשוט תרשמי כמה שיותר, בזכות זה קיבלתי 100 במבחן בספרות
אנונימי
באותו הנושא: