9 תשובות
ראינוע
שאלה טובה..
.
אנונימית
ראינוע. אני זוכרת את זה מהטקסט באנסין בלשון והבעה בכיתה י'
ראינוע.
ראינוע
ראינוע, היה לנו על זה בדיוק מבחן (כיתה ח')
קראתי את התשובה הראשונה וחשבתי שזה בצחוק אבל אני מבינה שזה באמת נכון ובאלי לבכות
אנונימית
תמיד היה קול
באותו הנושא: