5 תשובות
לא יודעת תשאלי אותו
זה קצת ילדותי למחוק מספר מהטלפון
אני גם הייתי שומר מה הבעיה
גם לי יש מספרי פלאפון של אנשים שאני לא בקשר איתם סתם מתעצלת למחוק
יש לי מספרים של אנשים שאני לא בקשר איתם שנים
סתם כי זה מיותר למחוק זה לא מזיק שיש מספר
ואולי יום אחד הוא עוד ירצה לחזור לדבר או שהוא יצטרך את המספר שלך למשהו
סתם כי זה מיותר למחוק זה לא מזיק שיש מספר
ואולי יום אחד הוא עוד ירצה לחזור לדבר או שהוא יצטרך את המספר שלך למשהו
באותו הנושא: