7 תשובות
היי, קודם כל תצאי מהבית כמה שיותר מוקדם כי זו נסיעה ארוכה, אני גרה בטבריה ויצאתי ב7 וחצי והגעתי בול ב12. עליתי על קו עד בני ברק ומשם ישר עד תל השומר כי אין קו ישיר מצפון לשם. אני מציעה לך להשתמש במוביט, האפליקציה תרכיב לך מסלול ישר עד תל השומר
יאא מתי התאריך שלך למיון לוחמות?
שואל השאלה:
ב 9.1 !!!! ^
אנונימית
ממש בקרוב! המון בהצלחה! המיון הזה ממש מהנה דווקא. אני זוכרת שאחרי המיון אני וחברה שלי ניצלנו את הנסיעות בחינם ונסענו לתל אביב קצת לפני שחזרנו לצפון
אה לי יש ב11/1
עשיתי בסוף יוני ולא בדקו לי משקל, רק עברנו כקבוצות בין התחנות ושם הסבירו על כל תפקיד, בסוף הייתה לנו מעין הרצאה קטנה ושיחררו אותנו לבית
שואל השאלה:
סתם לדעת, בודקים משקל שם?
כי חלק אמרו שכן חלק שלא
אנונימית