התחברות
הרשמה
כדאי לי לכתוב מזל טוב למישהי שהייתה חברה הכי טובה שלי והיום אנחנו מתראות בבית ספר אבל כמעט לא מדברות?
25 בדצמבר 2021, 12:40
יום הולדת
3 תשובות
כן למה לא
ח
חילי החילזון
אם היא כתבה לך
*
*your babe*
אם אתן מדברות בבית ספר אז כן אם לא אז אני חושבת שזה מיותר
.
.444.
באותו הנושא:
איזו ברכה לכתוב למישהי שהייתה החברה הכי הכי טובה שלי לפני שנה וחצי בערך
כדאי לשלוח הודעה למישהי שהייתה חברה שלי?
כדאי לי לכתוב למישהו שהוא בקטע שלי "טוב אחי" סתם כדי לראות איך הוא יגיב?
איזה סוג ספרים הכי כדאי לכתוב בWattpad כדאי שהיהיו קוראים?
יש למישהו משפט לסטורי שאני יכולה לכתוב באנגליתת על תמונה שהייתי ילדה ???
למישהי שהייתה פעם חברה ממש טובה שלי יש אולי הפרעות אכילה
מה לכתוב למישהי שכתבה לי "נראה לי שמצאתי חברה חדשה"
רעיונות מה לכתוב בברכה לביצ' שהייתה החברה הכי טובה שלך וגנבה לך את החבר?
עם אני ילדה ילדותית אני יכולה להתחבר למישהי שהייתה חברה שלי שהיא בוגרת?
לשלוח למישהי שהייתה פעם חברה הכי טובה שלי מזל טוב ב12 או בבוקר?
היי אני צריכה עצה בנוגע למישהי שהייתה חברה שלי ואנחנו לא בקשר יותר