7 תשובות
שואל השאלה:
לא אכפת לי צודקים או לא.
אני יודעת שזה מסוכן אבל אלה החיים שלי
זה החלום שלי אני לא עומדת לוותר עליו.
הם צריכים להבין מגיל 18 הם לא יכולים להחליט עליי יותר אני אדם בזכות עצמי^^

^אני מתה שיפסיקו לממן אותי אני לא צריכה את הטובות שלהם. אני מעדיפה להיות הומלסית. ליטרלי.
אנונימית
שואל השאלה:
אני עכשיו עוד לא בת 18 אני לא אוכל להוציא רישיון
ניסיתי לברוח כמה פעמים עוד לצאת מהבית הסיוט הזה אבל כל פעם הם מתקשרים למשטרה.
מגיל 18 אני אוכל לצאת חוקית ושהאמא הכל*ה שלי תפסיק לחנוק אותי.
אני לא יכולה שלא לחכות
אנונימית
זה נכון שהם חונקים, גם אמא שלי ככה
אבל תחשבי על סיבה אחת למה הם מתנהגים ככה ומה יוצא להם מזה הרי את לא יכולה לממן אותם ולא כלום הם רוצים לשמור עלייך
.
שואל השאלה:
לא אכפת לי שהם רוצים לשמור עליי הם חונקים זאת זכותי החוקית אלה החיים שלי.
כולם סוטים מהשאלה

חוקית הם יכולים לאסור עליי עדיין יש להם say עליי או לא??

^איך אני יוצאת פה כלבה. אין לך שמץ מה קורה אצלי בבית.
הם היו מכים אותי שהייתי קטנה והם צועקים עליי מלא. הם אף פעם לא לוקחים אותי ברצינות מתייחסים אליי כמו אל ילדה קטנה למרות שאני בת פ*קינג 16
אבל בטח, אני הכל^ה.
אנונימית
לא, אין להם דרך לכלוא אותך אחרי גיל 18 במידה ותרצי לצאת מהבית אחרי 18 הם יכולים להתקשר למשטרה כמה שבא להם אבל המשטרה יצחקו עליהם בפרצוף כי הם כבר לא יוכלו להחליט עליך או על מה שתרצי לעשות. *נשמע שיש לך הורים חרא*
אגב אופנוע מגניב רצח שיהיה בהצלחה מאמוש
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית