3 תשובות
בפעם הראשונה תתחיל הכי קל, ואז תקשה על עצמך יותר ויותר.
שואל השאלה:
זה יהיה לי קל מדי אבל לא?
זה יהיה לי קל מדי אבל לא?
לדעתי לא.
ואם כן, אז אתה תסיים איתו מהר ותוכל לעשות סיבוב שני ברמה גבוהה יותר.
ואם כן, אז אתה תסיים איתו מהר ותוכל לעשות סיבוב שני ברמה גבוהה יותר.
באותו הנושא: