9 תשובות
לא
לא קמצני, חסכני
באמת שהם יקרים ממש
לא זה חסכני !
לא הם יקרנים טפי
חחח לא, זה סבבה לגמרי. אני תמיד קונה מחוץ לקולנוע ושמה בתיק ובתוך האולם מוציאה
שואל השאלה:
טאק תודה רבה שבת שלום
טאק תודה רבה שבת שלום
אנונימי
לא, זה צרכנות נבונה.
אני גם ככה. בקבוק קולה גדול מהבית ופופקורן מהמיקרו בבית, מי שקונה שם הוא או עשיר או בזבזן
אני גם ככה. בקבוק קולה גדול מהבית ופופקורן מהמיקרו בבית, מי שקונה שם הוא או עשיר או בזבזן
שבת שלום יפונומייט