5 תשובות
כן, יש לי.
פחות לשפוט אחרים ואת המעשים שלהם בלי לדעת כלום לפני כן.
להיות נחמדה לאנשים ולכבד אותם.
לקבל גם דעות שונות משלך, גם אם זה קשה.
קודם למה שתרצי להשתנות?? דבר שני זה תמיד מתחיל מדברים קטנים כמו חיוך לאנשים רנדומליים או כאלה שאת מכירה להגיד להם בוקר טוב יום טוב וכאלה..
אני לא מכיר אותך אבל אני אומר לך בהבטחה ברורה, אין עלייך בעולם, כולנו צריכים להשתנות אבל לאט לאט את מושלמת כמו שאת❤
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני צריכה להשתנות כי זה נראה שאנשים לא אוהבים את האופי שלי, אפילו שאני עושה כל מה שאמרת אומרת להם בוקר טוב וזה. ואני מרגישה שגם אני לא אוהבת את עצמי ככ
אנונימית
אני אוהב את האופי שלך מה את שמה זין על מה שאנשים חושבים, את לא יכולה לדעת באמת מה הם חושבים אני בטוח שהמון המון חושבים שיש לך אחלה אופי