10 תשובות
תאכלי פחות. ספורט עושים בשביל להיות בכושר ובשביל לפתח שרירים, אם כל המטרה שלך זה להוריד שומן אז זה פשוט מאזן קלורי שלילי
שואל השאלה:
אוי אבל אין לי עם מי לשחק כדורסל או כדורגל

אני גם ככה לא אוכלת יותר מדי
אנונימית
אז את תרדי במשקל ותרדי בשומן, אין לך מה לעשות ספורט אם כל המטרה שלך זה להוריד את השומן
שואל השאלה:
אבל אני רוצה גם להיות בכושר...
אנונימית
תלכי לקאנטרי לשחות
שואל השאלה:
כן יש מצב אבל אני שוכחת
אנונימית
מה שוכחת? יש לך מנוי ואת לא הולכת?
שואל השאלה:
כן ;( אני גרועה בהתמדה למרות שאני כן אוהבת לשחות.
אנונימית
ריצה וקפיצה בחבל
משחקים