7 תשובות
לך למראה ושם אתה תיראה משהו מאוד יפה וגדול שמסתכל על המראה ואז אתה תבין שזה אתה ושאתה מהמם
תאמין בעצמך אחי. אתה יכול ומסוגל.. בלי לפחד יותר מידי. בהצלחה ואחלה יום
זה נבנה עם השנים!
זה לא קסם, תרים לעצמך תסתכל על הצדדים הטובים שבך למרות שזה מאוד קשה לפעמיים תנסה להכריח את עצמך לומר לעצמך מילים יפות לשכנע את עצמך שאתה אוהב את מה שאתה רואה במראה. כי גם אם תראה הכי טוב שיש וכל היום יאמרו לך את זה אם אתה לא מרגיש מספיק מוערך מבפנים זה לא שווה כלום.
לא לשאול מאנונימי
לשים פס על כולם
לעשות מה שבא לך שאת חושבת לנכון
לאהוב את עצמך
לשים פס על כולם
בלי לפחד