8 תשובות
לואקר זה טעים
לואקר זה מדהים
מאוד טעים
לואקר זה מדהים!
לטעמי, לא
כן זה טעים מאוד, תקני את השקית האדומה היא הכי טעימה
תקני גלידת לואקר של גולדה וואו
אנונימית
זה סבבה אבל לא וואו
קינדר יותר טעים
אנונימית