19 תשובות
כן
כן
לדעתי בגיל הזה לא, 16 ו18 זה כבר יותר מותאם בבגרות אבל באמת ש14 ו16 זה שלבים אחרים
לא
באיזה קטע אמרתן כן אתן יודעות את ההבדלים שיש בגילים האילו?
^ אני מכיר ילד בן 16 וילדה בת 14 והם באותה כיתה
^אנחנו מדברים על הנורמה
אהא... זה כולה שנתיים וחוץ מזה זה חוקי עד 3 שנים הפרש אם אחד מהם קטין
זה לא כולה שנתיים כי זה בגיל ההתבגרות, בגילים האלו משתנים ומתבגרים בצורה ניכרת
עוד הרבה דברים חוקיים זה לא אומר שזה בסדר לעשות אותם
אז איך זה הגיוני שגיל הסכמה בארצות שונות שונה?בישראל זה לא בסדר אבל באפריקה כן?
יש לי עוד דוגמאות אבל אל תחשבו בגלל שזה מותר בחוק אז זה גם מוסרי או בסדר
לא שאלו על מוסר... שאלו אם זה בסדר או לא וזה כן בסדר
היא לא שאלה אם זה חוקי
היא גם לא שאלה אם זה מוסרי... מה הנקודה שלך?
וחוץ מזה אני דיברתי על החוק איתך ללא קשר למה שהיא שאלה
כאילו לדעתי פחות כי בגילאים האלה ההבדל די מורגש אבל זה תלוי בא.נשים, אבל בכל מקרה כן זה סבבה, על הגבול אבל סבבה
כן אבל רק אומר שעדיף שלא כי מה יקרה שהוא יגיע לגיל 18
אנונימי
אם משהו היה לא בסדר הוא היה לא חוקי
הגיוני יותר לחשוב שהיא התכוונה אם זה בסדר
אם דיברת על החוק למה בכלל הזכרת שאתה מכיר ילד בן 16 עם מישהי 14
עזוב זה חסר פואנטה אין לי כח