6 תשובות
אם אני זוכרת נכון , היה משהו על היטלר ותנועת הנאצי ולחץ חברתי למרות שאני לא בטוחה, נתנו לנו אז לראות את זה באולפנה , הוא עשה ניסוי על נצאים וגרם לכיתה כמעט להתנהג כמוהם ואז אחר כך הראה להם כמה זה לא בסדר לעשות את זה
היי. כשהמורה לימד את הנושא של מלחמת העולם השנייה בכיתה, התלמידים לא הבינו איך אנשים מהצד הסכימו בגלל עם כזה שלטון. הוא החליט לעשות ניסוי חברתי שיצא מגדר פרופורציה והקים תנועה חדשה בשם "הגל" או "הנחשול" ובסיום הסרט הוא הציג לתלמידים את המנהיג שלהם - היטלר.
שואל השאלה:
תודה ה
תודה ה
בגדול כשנותנים לך תשובות טובות, את צריכה לתת פרח. לא מבין את האנשים פה
שואל השאלה:
מה התוצאות של הניסוי בסרט "הנחשול" ?זה ממש דחוף
מה התוצאות של הניסוי בסרט "הנחשול" ?זה ממש דחוף
שהם הבינו את זה והפסיקו והתחרטו
באותו הנושא: