4 תשובות
לא..
אני הלכתי כל השנתיים האחרונות של הבית ספר בטפאצ'קי , אין סיבה שלא
^נראלי שזה בגלל שקר היא שאלה
בטח יהיה גשם.. עדיף שלא.
באותו הנושא: