16 תשובות
חזרנו למרץ 2020
הסינים האלה
מאמינה שזה מהונדס.
אך אין לי שמץ על ידי מי, יש המון מיסתורין בנוגע לזה, המון דברים מוזרים שלא מסתדרים. יום יבוא ונעשה 1+1.
למה סתם לשבור את הראש על זה
גם אם זה לא מהונדס על ידי הסינים, יש איתם יותר מדי בעיות שמצדיקות החלפה גמורה של הממשלה שלהם. בושה שאף אחד לא עושה שום דבר עם הקומוניזם הדיקטטורי שקורה בפאקינג 2022. הייתי בטוח שהאנושות קצת התבגרה מאז השואה אבל אני מניח שטעיתי.
אנונימי
ראיתי סדרה שהשפ שלה הגשם והיא מדברת על קבוצה אנשים שהמציאו מגפה והם לא מצליחים למצוא את החיסון שלה
אותו דבר כך גם סין :) ורק הסיפור כיסוי שזה הגיע מהחיות
הקוביד זה בסך הכל עוד זן של קורונהוירוס. זה וירוס שקיים כבר הרבה מאוד זמן וידוע לבני האדם. זה לא משהו כל כך חדש.
הינדסו את זה במיוחד בשביל החיסונים , הכל מתוכנן מראש
אנונימית
מהבדיקות
אם היו שומעים את העטלפים מחוץ למרק החיים היו קלים יותר
מדעית זה לא הגיוני שהוא מעטלפים...
ציניות
^^ "לארצות הברית אין את היכולת להביס את סין"
ברגע שאמרת את זה איבדתי מוטיבציה להמשיך לקרוא.
אנונימי
מהמורה שלי לספרוץ
סין מאמי
אנונימי למעלה
2 דברים

1 כי עד שנגיע עובר מבעל חיים כזה שונה מאדם, לאדם, לוקח שנים, שבהם אנשים היו מגלים את זה, זה לא בא מאכילה

2 ארצות הברית לא יכולה להביס את סין כי היא חייבת להם מלייארדים
^^איך זה מדעית לא הגיוני?
ולאנונימי אין לך את היכולת להחליף את הממשלה שלהם גם לארצות הברית אין
לסין יש צבא עצום כולל פצצות גרעיניות והיא המעצה הכלכלית השנייה הכי גדולה
מי שילחם בא פשוט יקרוס
אנונימי