22 תשובות
לכי לישון
אולי יש לך מחלות נפש(לא בקטע רע כן?)
לא שמעתי על כוח על כזה..
סכיזופרניה?
שואל השאלה:
זה נשמע יותר מגניב כשזה כוח על.. מה הדבר הזה אומר?
אנונימית
זה לא חייב להיות מחלה
או שיש לך דמיון מאוד רחב
או שאת עוסקת בטארוט ? אם כן יכול להיות שפתחת לך את העין השלישית
שואל השאלה:
מה זה טארוט?
אנונימית
עיסוק במיסטיקה
^^ למימד האפל?
עיסוק במיסטיקה לרוב נגמר ברע כמו דיבוק או שדים כלומר הקולות שהיא אמרה שהיא שומעת .אבל מימד אפל חהחה לא נראה לי שאנחנו נוכל לעשות את זה
דוקטור סטריינג?
אבל אני רק אומרת לך שאם את לא עוסקת בזה
אז אין מצב שזה שד . כנראה יש לך דימיון רחב וזה לא משהו רע ,אם זה באמת מפריע לך ממליצה לך ללכת לטיפול פסיכולוגי כי אולי יש הפרעת נפש , אם את לא מעוניינת ללכת לטיפול ממליצה לך ללכת ולהתחבר לדת שלנו ,
היהדות היא מחסום לכל השדים .אם את לא פושעת כמובן
אויש אני משתינה מ-silco
שואל השאלה:
לא אני לא מתעסקת בזה .. וכן יש לי דימיון רחב מאוד יותר מהרגיל וזה מוכח מדעית אצל רופא.
עכשיו זה נשמע באמת הגיוני! לא התייחסתי לנתון הזה. אבל בכל זאת, זה הגיוני שאני יכולה לפתח שיחה עם קולות בתוך הראש שלי ?
הם לא תמיד בראש שלי אבל כשהם כן באים זה ניהיה מוזר מרגע לרגע..
אנונימית
אממ
מישהו נפטר במשפחה ? ואז הקולות התחילו בהדרגה ?
שואל השאלה:
ממ לא.. זה בא אליי במיוחד שחליתי מגיל קטן מאוד, אבל כשהייתי חולה הם פשוט צעקו ועשו רעש בתוך הראש שלי.
כרגע הם פשוט מדברים כאלו הם מתבוננים לחיים שלי. זה כאלו אני חושבת עם כמה אנשים ביחד בראש.
אנונימית
כנראה את חולה בסכיזופרניה (:
ואם לא את פשוט מיוחדת(::
שואל השאלה:
מה זאת המחלה הזאת?
אנונימית
תראי איש מקצוע, רק הוא יוכל להגיד לך מה יש לך
לכי לישון
אנונימי
זה מחלה חמורה, כנראה לא תחלימי ממנה לעולם, את חייבת לקבל טיפול פסיכיאטרי דחוף כי עם השנים המחלה מתפתחת והמצב מדרדר עד שלא תוכלי לנהל את החיים נורמאלית.
אם תתחילי לטפל בזה עכשיו אז יש סיכוי שתוכלי להסתפק בעתיד רק בכדורים ולא תצטרכי טיפול מעבר.
אני יודע מה זה סכיזופרניה מניסיון אישי, זה מאוד רציני.
שואל השאלה:
זה מלחיץ אותי. זה כבר לא כוחות על כמו שהתייחסתי לזה.
אנונימית
לכי לאיש מקצוע. לא הייתי ממליץ לשאול אנשים בסטיפס
אנונימי