5 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה היה ימים בודדים ולא דיברנו הרבה ביום
שואל השאלה:
ראית מה זה^^
ממש דון חואן מה אני אגיד
אנונימית
די מובן, אבל היא צריכה לדעת לקבל את זה שאתה לא אוהב אותה..יעבור לה, אהבה חד צדדית זה משהו שמאוד מאוד כואב ובלתי נשכח.
הגיוני לדעתי
היה לה קשה עם זה