5 תשובות
לא יודע אבל מת על השיר
אנונימי
יעני להוסיף בית?
אפשר שאמינם יוסיף קטע קול של רצח ויתאר כמה הוא שמח שאמא שלו מתה
אפשר שאמא שלו תשיר את הבית האחרון
אפשר שהוא פשוט ימשיך כמו הוורסים הקודמים - פשוט לשנוא את אמא שלו
אני דווקא חושבת שבשיר הוא לא קובר את אמא שלו אלא את עצמו- כמו שהוא אמר, "remember when ronnie died and you said you wished it was me? well guess what, i am dead, dead to you as can be," אני חושבת שהוא חופר את הקבר של עצמו, אז אני הייתי רוצה שיהיה עוד וורס על זה, אבל ברור שזאת רק תאוריה שלי
^תאוריה נחמדה