2 תשובות
לדבר עם המנהלת/ יועצת, אם הן לא עוזרות וביקשת שיעשו עם זה משהו כמה פעמים אז תפני לגורמים חיצוניים כמו משטרה/משרד החינוך.
בנתיים תנסי כמה שפחות לדבר איתו
בנתיים תנסי כמה שפחות לדבר איתו
היי אנונימית, קראתי את הפוסט שלך ועם המצב הלא פשוט שאת מתמודדת איתו, את מתארת ילד שמציק לך בצורה שחוזרת על עצמה ושאף אחד מסובבייך לא הצליח לעצור את הסיטואציה.אני שומעת כמה את מרגישה כבר חסרת אונים עד כדי כך שאת מוכנה לוותר על ללכת לבית הספר
כתבת שפנית לעזרה למחנכת ולרכז ושיש לך תחושה שניסית כבר הכל. זה בטח מאוד מכעיס ומייאש להפגע מבריונות והצקות ולא לקבל עזרה מאף אחד.
שמי יובל ואני מעמותת עלם שמלווה צעירים ברשתות החברתיות ואני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי ושנוכל לחשוב ביחד מה עוד אפשר לעזור וכיצד ניתן למצוא עבורך עזרה.
מחכה לך יובל מעלם דיגיטל.
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות, או דרך המייל שלנו [email protected] ,אפשר גם לפנות אלינו באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital ,
יש לנו גם צט שפועל בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. אפשר לשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות (נכנסים לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ"ט)
כתבת שפנית לעזרה למחנכת ולרכז ושיש לך תחושה שניסית כבר הכל. זה בטח מאוד מכעיס ומייאש להפגע מבריונות והצקות ולא לקבל עזרה מאף אחד.
שמי יובל ואני מעמותת עלם שמלווה צעירים ברשתות החברתיות ואני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי ושנוכל לחשוב ביחד מה עוד אפשר לעזור וכיצד ניתן למצוא עבורך עזרה.
מחכה לך יובל מעלם דיגיטל.
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות, או דרך המייל שלנו [email protected] ,אפשר גם לפנות אלינו באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital ,
יש לנו גם צט שפועל בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. אפשר לשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות (נכנסים לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ"ט)
באותו הנושא: