4 תשובות
הם מתביישים להגיד אחד לשני וסובלים
קרה לי כל כך הרבה אבל בגלל שאין תקשורת ובגלל שקשה להיות ישירים זה מתפספס
אנונימית
כן ברור
וכנראה מתביישים לומר אחד לשנייה או שלא רוצים זוגיות כרגע
וכנראה מתביישים לומר אחד לשנייה או שלא רוצים זוגיות כרגע
בטח שזה יכול להיות
באותו הנושא: