35 תשובות
שואל השאלה:
^ אני לא יכולה לרדת שם, זה יישוב שאני לא מכירה ורוב הסיכויים אין שם קווים לאן שאני צריכה
אנונימית
אין מה להלחץ וכנראב שיעלו איתך עוד אנשים בהמשך הוא בסהכ עושה את העבודה שלו
^^^^אוי ממש לא
עצוב לי שאנשים חושבים שכל ערבי הוא בן אדם רע
שואל השאלה:
אבל תנסו לראות מהצד שלי, אני סהכ ילדה וכמעט כל יום אני שומעת על פיגועים שערבים עשו/סתם דברים רעים.
זה הגיוני שאני מפחדת
אנונימית
זה לא אותו הדבר ...
הערבים שעושים פיגועים אין להם אישור לעבוד פה בכלל
הגיוני מאוד אבל כל ערבי שתראי הוא מחבל?
הוא רק רוצה לפרנס את עצמו ואת המשפחה שלו תניחי לו אבל אם את ממש מפחדת תיהי ערנית
מאמינה שהוא לא יפגע בך ולא יעשה לך כלום אבל זה באמת מטריד להיות כלואה איתו כשבתכלס את בידיו.. תתקשרי לחברה/ידיד/אחות מישהו ותדברי איתו לאורך כל הנסיעה זה יתן לך ביטחון כי יש איתך מישהו על הקו וגם תשכחי מיזה כשתדברי על כל מיני נושאים, בהצלחה!
שואל השאלה:
יש לו עכשיו תקלה באוטובוס
ואנחנו לא יכולים לזוז
אנונימית
^מהה.. תרדי משם ולכי לתחנה תחכי לאוטובוס חדש.
שואל השאלה:
אין אנחנו בחור, אין פה שום תחנות
אנונימית
אויש נו
^^תתקשרי למישהו תהיה איתו על הקו עד שתגיעי הבית.
ממליצה לך לרדת בתחנה הכי קרובה, אין מה לסמוך על ערבים, רוב הסיכויים שהוא יפגע בך
אנונימית
כלום להתעלם
הוא לא יעשה לך כלום ...
ואת תמיד יכולה להתקשר לחברה או ידיד שלך ולדבר איתם
בשביל שתרגישי לא לבד
הוא בסך הכל נהג
תחשבי שהוא בסך הכל עושה את העבודה שלו
והכל בסדר
את יכולה לראות סדרה או לדבר בטלפון עם מישהו או לשמוע מוזיקה ואולי זה ירגיע אותך
אין באמת תקלה הוא משקר כדי שתהיה לו סיבה להוריד אותך בחור כי אין שם אף אחד ושם הוא יוכל לעשות לך משהו
למה אתם מלחיצים אותה ככה נו באמת
אנונימית
אין מה לעשות לגבי זה..
הוא גם לא יעשה לך כלום..
תרגעי, הכל טוב:)
^^
כי יש לה סיבה להילחץ
תחשבי היא איתו *לבד* באוטובוס
הוא יכול לקחת אותה לאן שהוא רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אה ושכחתי לומר שאני לא הכרתי את הקו אז לא ידעתי את הדרך.
אנונימית
סבבה אבל מפה ללהגיד לה שיש סיכוי טוב שיקרה משהו ולהגיד לה שעכשיו הוא הולך לפגוע בה והיא שלו? זה כאילו עבר את קו הגזענות אתם פשוט לא בסדר,
חוץ מזה איזה מטרה אתם משרתים? אתם לא רציתם להרגיע אותה? מה זה יעזור שתגידו לה שהיא שם לבד באיזה חור? מה היא לא יודעת??
אנונימית
^
לא קשור לזה שהוא ערבי.
יש המון מקרים שנהגי אוטובוס א*נסים ילדות כשהן לבד באוטובוס
וכן, סבירות יותר גבוהה כי הוא ערבי, תסתכלי על הנתונים
אנונימית
איך את אומרת לא קשור לזה שהוא ערבי ואז אומרת כן גם בגלל שהוא ערבי
בקיצר תתבגרו כולכם אם באמת הייתם רוצים לעזור הייתם עושים יותר מלהפחיד אותה היא לא צריכה שתגידו לה את כל השטויות האלה, קצת ביקורת עצמית.
אנונימית
התכוונתי שזה לא קזור *רק* לזה שהוא ערבי
והדבר היחיד שאנחנו רוצים זה לעזור לה.
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין לא הגעתי הביתה אבל הסתדרתי ואחותי אוספת אותי
תודה על הדאגה
אנונימית
^ אם הוא פרו פלסטין וכל זה יש לו מלא אינטרס לפגוע בה
ובלי קשר אתה יודע כמה מקרי א*נס היו באוטובוס?
אנונימית
זה כל כך מפחיד......
הוא יכול לחטוף אנשים, למלא אותם בעלי גפן, ולבשל אותם 12 שעות בתוך בור מלא גחלים לוחשות......
ואחר כך לאכול אותם עם תוספת אורז וצנוברים......
emr
שואל השאלה:
למה אתם חושבים שזה מצחיק?
אני הייתי על סף דמעות.
להיתקע ליד יישובים ערביים אוטובוס לבד עם נהג ערבי זה לא מצחיק
אנונימית
אני הייתי יורדת...
לא רק בגלת שהוא ערבי אלה גם בגלל שאת לבד אתו באוטובוס
תקשיבי זה באמת מסוכן
אנונימית
שואל השאלה:
זה היה נוראי, נתקענו איזה שעה ועכשיו אני לוקחת קו בדיוק מאיפה שהגעתי
אנונימית
^^
מה יש לך אחי אתה יודע איזה מפחיד זה?
הוא יכל להרוג אותה
ותתפלא היו מקרים כאלה
אנונימית
זה ממש ממש גזעני. למה שהוא יפגע בך אין לו שום אינטרס לפגוע בך. הבעיה כאן זה שהוא מדבר בטלפון בנסיעה וזה מסוכן - אבל לא קשור לזה שהוא ערבי..
את הולכת להתפוצץ בום