עזרה יש איזה מישהי שאני די מכיר מחברים לפני כמה זמן פגשתי אותה וראיתי שהיא מחייכת שאני לידה כמה ימים אחרי זה תירצתי לה איזה תירוץ שאני צריך לדבר איתה נפגשנו ליד הבית שלה הבאתי לה קצת שוקלד אמרתי לה תקשיבי אני רוצה אותך פשוט היא חייכה ואומרת לי שגם אני מדהים והכול ונתנה לי חיבוק אבל היא אמרה כזה תאמת שאני לא מחפשת עכשיו חבר (הבחורה בחיים לא הייתה בזוגיות בחיים )אז אמרתי לאט אני לא מלחיץ אותך נדבר נראה לאן זה ילך אז היא אמרה לי סבבה נדבר נתתי לה חיבוק והלכתי תאמת בהודעות היא עונה לי די יבש אבל היא עונה כיאלו אני גם לא מעוניין לדבר איתה יותר מידי בהודעות הזה האם לוותר או שי סיכוי