7 תשובות
אולי תנסי שייקים? את יכולה להכניס דברים בריאים ויותר קל לשתות מאשר לאכול
ותרגישי טובב 3>>>
ותרגישי טובב 3>>>
תשתי משהו
כשחולים גם אם אין תאבון צריך לאכול בכוח אפילו כדי שלא תיהיי חלשה יותר ויותר
תבקשי מאמא או מאבא שיכינו לך מרק ותתחילי לאכול, זה יפתח לך את התאבון
תרגישי טוב!
תבקשי מאמא או מאבא שיכינו לך מרק ותתחילי לאכול, זה יפתח לך את התאבון
תרגישי טוב!
תתנו לי פרחים פליז
היי אהובה, קודם כל רפואה שלמה :)
דבר שני, ממליצה לאכול דברים רכים ולא משלשלים : בננה (את יכולה לרסק), מרק אורז.
לא לשתות / לאכול דברי חלב - זה רק מעצים את השלשולים. אם זה לא עוזר לך - ממליצה ללכת לרופא.
דבר שני, ממליצה לאכול דברים רכים ולא משלשלים : בננה (את יכולה לרסק), מרק אורז.
לא לשתות / לאכול דברי חלב - זה רק מעצים את השלשולים. אם זה לא עוזר לך - ממליצה ללכת לרופא.
תאכלי את הבננה / מרק לאט לאט.
את יכולה גם שוקולד לא חלבי (אפילו רק ללקק) כדי שזה יפתח לך קצת את התיאבון
את יכולה גם שוקולד לא חלבי (אפילו רק ללקק) כדי שזה יפתח לך קצת את התיאבון
ממליצה גם על דייסת שיבולת שועל (רק בלי חלב, אוליי תחליף חלב/מים)
באותו הנושא: