7 תשובות
תאונת דרכים
היה לי תור לרופא
לא הרגשתי טוב
עדיף לא בדיקת דם כי אין לך שטפי דם ורגישות אז קשה לזייף את זה, תגידי שהייתה תאונת דרכים והיו פקקים בגלל זה
היה לך לשירותים ולא יכולת להתאפק
לא מצאת הנעליים/ נתקעת בגשם/ היו לך בחילות
עשיתי בדיקת דם.

עובד מניסיון.
נתקעת בגשם
שואל השאלה:
בסוף באתי בשעה 3 אין לי תקווה
אנונימית