5 תשובות
חחח אשכרה כצה שנים טובות.
אם סיימת ביוני שהיה, יש את זה כבר באתר של משרד החינוך אבל אני גם לא קיבלתי אותה פיזית
אם סיימת ביוני שהיה, יש את זה כבר באתר של משרד החינוך אבל אני גם לא קיבלתי אותה פיזית
שואל השאלה:
אין באתר גם
אין באתר גם
עוד כמה שנים טובות
יכול להיות בחופש הגדול
יש את זה באתר של משרד החינוך כבר, ואמרו לי שבערך בינואר צריכים להגיע ולקחת את התעודה הפיזית
באותו הנושא: