4 תשובות
באופן עקרוני אפשר גם לשאול דרך המשתמש מערכת סטיפס, אלא שביצירת קשר זה יותר מסודר וכל שאלה מגיעה לבן אדם הנכון שמטפל בה.
עדיף בצור קשר הם יענו לך יותר מהר
עדיף בצור קשר קודם או לנאמן בכיר במקרה ואין מענה אז אפשר לשלוח הודעה לצאט
עדיף לשלוח בצור קשר
אנונימית
באותו הנושא: