22 תשובות
יש ערבים ומוסלמים בצבא, בהתנדבות וכדומה. פשוט לדבר עם מיטב כן.
שואל השאלה:
אין אמי מתקשרת אליהם הם לא עונים בכלל
תשלחי מכתב לרמטכ"ל או לראש אכ"א...
אנונימי
הם פתוחים עד שעה 16:00 בערך כל יום, תנסי מחר
שואל השאלה:
למה שהרמטכל יענה לי
שואל השאלה:
אוקיי
היי אני ערבי ישראלי שלחי בפרטי אנסה לעזור לך בכללי כל הכבוד לך מעריץ אנשים כמוך
כן הם יענו, פשוט סביר להניח שהם מגיעים ב-8-9 לבסיס, בהפסקת צהריים בין 12-13 או בין 13-14, ויוצאים בין 16 ל-17:30
בקיצור ג'ובניקים, כמוני
אז אם תתקשרי בין 9-12 נניח סיכוי גבוה שתקבלי מענה
גם בין 13 ל-16
שואל השאלה:
סגור תודה רבה!❤
אין בעד מה
שואל השאלה:
חברה שלי שאבא שלה מפקד בצבא אמר שעדיף להתקשר בבוקר כי בצהריים הם מנתקים תשיחות
שואל השאלה:
הם יענו לי אבל מתישהו?
לדעתי כדאי לך לנסות להתקשר לפני 4 וכנראה שגם לא בין 12 ל-1 (הם כנראה בהפסקת צהריים)
בקיצור עדיף בבוקר
כל הכבוד ובהצלחה
אני לא מבינה במספרים שלהם אבל אם נתנו לך מספר ואמרו לך שהוא עובד תנסי מחר בשעות שאמרו. אם לא עובד אני הייתי שולחת להם מייל + מציינת במייל שלא ניתן להתקשר למוקד כי "תעודת הזהות שגויה". אם לא היו עונים לי למייל אחרי כמה ימים הייתי נותנת מספר תעודת זהות של מישהו אחר וכשאני מגיעה לנציג מסבירה לו שעשיתי את הטריק הזה כי אני מנסה להשיג אותם כבר שבוע... אבל זאת אני...
אנונימית
מה עשו לי מינוסים בגלל שלא מבינים ערבית. אני שלחתי לה את ברכותי ומאחל לה הצלחה. ושאלתי אותה אם היא נוצריה או מוסלמית. כי יש בצבא גם וגם. והיא ענתה לי שהיא מוסלמית.
יפה מאד. כל הכבוד. היא אזרחית המדינה כמו כולם, ויש לה כל הזכויות כמו כולם.
מרחבה ביכי יא גונדיה בג'ייש אל-איסראילי. מברוק. אנתי מוסלימה אאו מסיחיה?
שואל השאלה:
כן ניסיתי להתקשר ל1111 אבל זה מבקש תעודת זהות וכשאני מקישה זה אימר שבתעודת זהות שלי שגויה ואני משערת לעצמי שזה בגלל שאני לא רשומה להם במערכת
וואי את מהממת ❤❤
אנונימית
תנסי לפנות לעיתונאי, זה סיפור מעניין
שואל השאלה:
מוסלימה
שואל השאלה:
אני מקווה שהם יענו לי כבר
שואל השאלה:
וואי תודה רבה!