9 תשובות
אחי אל
אנונימי
אני מביך.
הא
וואו אתה האגדה שלי^
אנונימי
שואל השאלה:
חחח למה מביך, מחפש דרך מקורית להתחיל שיחה
אנונימי
כאן כי לא הלך עם אבא שלך
אנונימית
מחפש דרך מקורית להתחיל שיחה"
"אפשר משפטי פתיחה?"
לול
אנונימי
שואל השאלה:
תשמע נמאס לי מהמשפטים של עצמי, זה עובד אבל רוצה לגוון
אנונימי
כי זה מביך.
פשוט תפנה אליה, כולכם נמצאים שם לאותו דבר.