9 תשובות
אחי אל
אנונימי
אני מביך.
הא
וואו אתה האגדה שלי^
אנונימי
שואל השאלה:
חחח למה מביך, מחפש דרך מקורית להתחיל שיחה
חחח למה מביך, מחפש דרך מקורית להתחיל שיחה
אנונימי
כאן כי לא הלך עם אבא שלך
אנונימית
מחפש דרך מקורית להתחיל שיחה"
"אפשר משפטי פתיחה?"
לול
"אפשר משפטי פתיחה?"
לול
אנונימי
שואל השאלה:
תשמע נמאס לי מהמשפטים של עצמי, זה עובד אבל רוצה לגוון
תשמע נמאס לי מהמשפטים של עצמי, זה עובד אבל רוצה לגוון
אנונימי
כי זה מביך.
פשוט תפנה אליה, כולכם נמצאים שם לאותו דבר.
פשוט תפנה אליה, כולכם נמצאים שם לאותו דבר.
באותו הנושא: