6 תשובות
אני חושבת שכן
ועוד איך! לקבל את כל העדכונים בזמן אמת והמפה!
אז מה הקטע בזה לעזאזל?! אמורים להשתמש בזה בכביש!
כן אבל בעיקרון היא לאייפון ולא לאייפד אז זאת לא בעיה אם אתה גולש על ה- 3g