נבחנים אקסטרניים או כאלה שקיבלו פטור מחוק חינוך חובה כנסו
(לא כאלה שלומדים בבית ספר אקסטרני אלא בבית) האם צריך פטור מחוק חינוך חובה? אם כן , איזה דברים אני יכולה לרשום בבקשה שיתנו לי יותר סיכוי לקבל את הפטור? אישור מפסיכיאטר שבגלל המצב הנפשי שלי כדאי לי להישאר בבית יעזור? תעזרו לי בבקשה זה חשוב