6 תשובות
אם הוא באמת אהב אותך ובאמת רצה להיות איתך ושתהיי מאושר הוא היה נשאר איתך בקשר בכל זאת , לאהוב מישהו זה לאהוב אותו גם כשאתה לא דווקא בזוגיות איתו וזה למה אני חושבת שהוא לא שווה אותך והחברות הזאת לא שווה את זה
שואל השאלה:
תודה אבל הוא כאילו רשם שמקווה שימצא משהו שטוב לי ולא ככ הבנתי
הוא אמר לך בפירוש שהוא רוצה לנתק קשר איתך?
אני חושב שהוא ניתק קשר כי זה יוצר מצב מביך, האמת שיש איזה בחורה שמוצאת חן בעיניי ואני בקרוב הולך להגיד לה את זה והאמת היא שגם אם היא תגיד שהיא לא מעוניינת בקשר זוגי עדיין הייתי רוצה להיות חבר שלה אבל לא בקטע זוגי, כי היא אחלה בן אדם
i'
תגידי לו שהתחרטת ושאת צריכה אותו כחלק מהחיים שלך
שואל השאלה:
כן הוא אמר לי שהוא רוצה לנתק איתי קשר, כאילוכזה הוא אמר לי ביי טאז שאלתי אם הוא רוצה שנישאר ידידים והוא אמר שהוא לא יכול להיות כי אמרתי לו לא ואז הוא אמר ביי ושהוא מקווה שאמצא משהו שטוב לי
באותו הנושא: