6 תשובות
כן למה לא ? חלב אמור לעשות את העבןדה
לא יצא טעים חבל.. עדיף שמנת חמוצה תחממי אותה עם קצת מים רותחים בסיר תתבלי ויצא מושלם, בהצלחה
כעע זה יוצא נדיר אני תמיד מכינה ככה
שואל השאלה:
באמת?
באמת?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
הסתדרתי בסוף תודה
הסתדרתי בסוף תודה
אנונימית
באותו הנושא: