6 תשובות
אמן שזאת תיהיה הבעיה שלי בחיים כרגע
למבורגיני עדיף.. תיק של לואי ויטון פשוט מדי..
שואל השאלה:
לא אין תקציב ללמבורגיני
בנתיים רק ללואי ויטון
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה בתל אביב רחוב איינשטיין? זה חנות? מה זה?
אנונימי
שואל השאלה:
באלך להיות יותר ספציפית?
אנונימי
שואל השאלה:
אה החנות של לואי ויטון
וואלה לא ידעתי שיש כזאת
מעולה תודה רבה
אנונימי