7 תשובות
אין לי כוח לצאת, לפעמים גם אין לי רצון לצאת.
שואל השאלה:
מה אתם עושים בבית?
מנגן
אין כוח לצאת מהבית בחורף, זה מבאס אבל מעסיקים את עצמנו תמיד איכשהו
רגיל לזה כבר
לא יצאתי כבר שלושה ימים ופשוט רואים סדרות שומעים מוזיקה עושים ספורט משחקים באקס בוקס
לי זה ממש כיף
אין כוח לצאת, זה לא מאיזו סיבה של מעניין בחוץ.