7 תשובות
בטח.. אם את. רגישה שאת לא מסוגלת אז כן.. אפילו שיהיה יותר מוצלח שתכתבי לה את משהו מהלב
אל, אל תרדפי אחרי אף אחד ואל תערבי את אמא שלך בזה, אם היא רוצה לסנן אז שתלך לחפש, אל תתני לה להפוך אותך לכלבה שלה, תחפשי חברה חדשה
לא
היא מנסה להתרחק ממך, אני לא יודעת למה כי אני לא מכירה אותה אבל אם את רואה שבן אדם נעלם לך ומסנן לא בא לו לדבר
לשלוח הודעות רק עוד יותר יציק לה
היא מנסה להתרחק ממך, אני לא יודעת למה כי אני לא מכירה אותה אבל אם את רואה שבן אדם נעלם לך ומסנן לא בא לו לדבר
לשלוח הודעות רק עוד יותר יציק לה
שואל השאלה:
זה מה שניסיתי לכתוב לה אני מנסה לכתוב לה הודעות ארוכות ואומרת לה שתענה לי ושתסביר לי מה קרה אבל עדיין אין מענה ^^^
זה מה שניסיתי לכתוב לה אני מנסה לכתוב לה הודעות ארוכות ואומרת לה שתענה לי ושתסביר לי מה קרה אבל עדיין אין מענה ^^^
אנונימית
את יכולה לרשום לה שהיא חסרה לך ושאת צריכה אותך .. מעבר לזה אין ככ מה לעשות עם היא ממשיכה לסנן אותך למרות שאת תגידי שאת צריכה אותה אז זה אבוד
אנונימית
אל תעשה את זה זה בחירה שלה לסנן אותך ואל תרדוף אחריה אתה בן אדם מפני עצמך
לא נראה לי שזה יעזור, אני מבינה שזה קשה אבל אם היא לא רוצה לדבר איתך אל תנסי כל כך הרבה
באותו הנושא: