5 תשובות
בהצלחה מהממת
קר לי
והיום שלי היה רקוב היום כי אמרו שיש סופה או משהו כזה
קיצר סתם נלחצו שסוף סוף יש פה גשם במדינה
גשם שבא הרחק מקפריסין עאלק
גם קראו לזה בשם
הכרמלית
משהו כזה
בגלל זה פספסתי מבחן
קר לי
והיום שלי היה רקוב היום כי אמרו שיש סופה או משהו כזה
קיצר סתם נלחצו שסוף סוף יש פה גשם במדינה
גשם שבא הרחק מקפריסין עאלק
גם קראו לזה בשם
הכרמלית
משהו כזה
בגלל זה פספסתי מבחן
וואי שמעי מגעיל אבל מה שיש לי להציע לך זה שתשתי מלא שתייה חמה
^^^מה 2400 אמאלה
ואי מסכנה חורף מזעזע איכ
שמעי קניתי מלא בגדים והזמנתי ב2400 משיין
הרגשה טיל
הרגשה טיל
באותו הנושא: