6 תשובות
תשאל על אקסים ודברים כאלה
השילה תתגלגל לאט לאט
כי זה משהו אינטימי שלא לעניין לשאול בחורה (או בחור) שבקושי מכירים / בדייטים ראשונים
השיחה*
יכול להעלות טראומות או דברים שהיא מתחרטת עליהם וזה סתם יעכר תאווירה
אולי זה לא לגיטימי כי אתה כותב שאתה לא רוצה מישהי "שהייתה בידיים של חצי מהמדינה" וזה מראה שאכפת לך מזה יותר מהאופי שלה.
אבל זה כן לגיטימי לנהל שיחה דו כיוונית על ההיסטוריה של כל אחד...ברגע שתתבטא בצורה שמכבדת אותה ולא תגרום לה להרגיש זולה או משהו כזה ותגרום לה להיסגר בפנייך.
כי זוגיות זה גם לקבל את העבר של של בן/בת הזוג
וואו שאלה טובה ממש
קודם כל אני חא חושבת שזה לא לגיטימי אני חושבת שיש דרך לשאול
יש גברים כאלה חסרי טקט (לא כוחם) ששואלים את זה כאילו מישהי חייבת להם משהו
נכנסים לה לתחתונים עם שאלות חסרות טקט בסגנון הזה כמו לא יודעת מה וזה פשוט הטרדה מינית

עכשיו אם אתה יודע לשאול נכון אחרי שבניתם אמון לפחות בקטנה כזה ולשאול בעקיפין תשאל אבל תיקח בחשבון שעומדת מולך בחורה
וזה נושא רגיש
אני מתארת לעצמי שאם שאלת את השאלה הזאת אתה חכם
וטוב ששאלת
זרת התשובה שלי :)