6 תשובות
"טונה בפיתה" הכי אהוב עליי
אנונימי
של נצ'י נצ' יותר מדי קשה לבחור אני אוהב ממש הרבה שירים שלו
של טונה נראה לי ש"אחרי האהבה"
של רביד מוזיקה טובה
ושל טונה רוק 30 או יא2
אנונימית
רביד- כל הזמן הזה
טונה- סחרחורת
רביד- סמוראי
טונה- רוק 30
אין לי שירים אהובים קשה לבחורר
אוהבת את כולם