התחברות
הרשמה
בעבודה אצלי יש בו בונוסים בתנאים מסוימים אבל אם מחסירים הבונוס מתבטל
אם אני לא מגיעה כי חולה ומביאה אישור רופא הם יכולים עדיין לבטל לי את הבונוס לדעתכם או שזה מוצדק?
אם יש לי אישור מחלה אסור להחשיב לי כחיסור נכון?
20 בדצמבר 2021, 20:10
לימודים אקדמיים
משכורת
שכר
קריירה
חוקי עבודה
תשובה אחת
לא.
זו סיבה מוצדקת
א
אורן1807
באותו הנושא:
חבר שלי היה אצלי היום ועשה לי תנאים...
מה זה בונוסים בעבודה?
זאת עבודה עם תנאים טובים?
162 שקל בונוסים זה הרבה כסף ל4 ימי עבודה עם בונוסים?
למה אתם קונים משיין ותומכים בעבודות וניצול של סינים עניים שמרוויחים דולר בשעה בתנאים מכפירים ?
מה זה אומר שיש מקום עבודה עם תנאים, מה זה התנאים האלה? ומה זה בונוסים?
הייתם מעדיפים שכר ממוצע עם בונוסים או שכר גבוה ללא בונוסים?
הייתם מעדיפים שכר ממוצע עם צ'ופרים/בונוסים או שכר גבוה ללא צ'ופרים/בונוסים?
היום היה היום הראשון שלי בעבודה, ועובדת אחרת אמרה לי שיש יעדים ואם עוברים אותם מקבלים בונוסים, אבל
אם הייתי כנה במבחן אמינות כתנאי קבלה לראיון עבודה זה אומר שלא עברתי?:- (
באוניברסיטה מסתכלים על ממוצע בגרויות משוקלל (כולל בונוסים) או ממוצע בגרויות בלי בונוסים?