16 תשובות
כמובן
כן, בטח. תמיד חשבתי שהמחזור לא משפיע עליי, ואז קלטתי כמה אני מדוכאת אז.
זה הגיוני.
נורמלי לחלוטין
כן
כן לי כל הזמן כואב שבוע לפני ואני יודעת שאני אקבל
שואל השאלה:
נורמלי בחילות באמת? הרגשתן פעם? איך לא נבהלתן? זה הורס הכל ובא לך רק לברוח מהמקום
אנונימית
כן אני תמיד מרגישה זוועה לפני שאני מקבלת
כל אחת מקבלת את זה שונה לפעמים יש בחילות אני מקבלת את זה יותר בכאבי בטן עזויים לפעמים כאבי רגליים
כן
קרה לי
זה חרא אבל שורדים
שואל השאלה:
איך אתן שורדות!? זה ממש עושה לי חרדות
אנונימית
תקשיבי הכל טוב.
תרגעי.
את לא באמת צריכה להלחץ.
זה נורמלי ובסדר.
תרגישי טוב❤
שורדים ברוך השם תתעודדי בזה שזה מה שמביא תילדים שלך לעולם זה חלק מהתהליך
שותים כדור יש סרטונים ביוטיוב שאת עושה איזה שהיא התעמלות או משהו וזה עוזר ממש מנסיון
כןכן
שואל השאלה:
אבל...כאילו כשאני לא תמיד מצליחה מיד להצביע ממה זה אני נלחצת, כשאני לא מבינה בהתחלה שזה כנראה ממחזור (גם עכשיו אני מקווה ממש אבל לא בטוחה, איך אתן בטוחות בזה?!)
אנונימית
עם הזמן מזהים שזה מזה וזה גם בא פעם בחודש